Sinner (Priest, #2) by Sierra Simone

SBPRBanner-HotCop-BT

 

Title: Sinner

Series: Priest, #2

Author: Sierra Simone

Designer: Letitia Hasser from RBA Designs

Genre: Contemporary Romance

Release Date: March 15, 2018

 

I’m not a good man, and I’ve never pretended to be. I don’t believe in goodness or God or any happy ending that isn’t paid for in advance.

What do I believe in? Money. Sex. Macallan 18. 

They have words for men like me—playboy. Womanizer. Skirt chaser.

My brother used to be a priest, and he only has one word for me.

Sinner.

***Sinner is a standalone companion to Priest about Father Bell's brother Sean. You do not have to read Priest or Midnight Mass to read Sinner.***

 

 

      

 

 

“Zenny,” I mumble against her lips, some valiant part of me recognizing that this is far, far beyond the kiss she asked for, and also recognizing that I’m going to come all over the inside of my Hugo Boss suit pants if she keeps it up. Even through the clothes, I can feel her heat, her shameless rolls hinting at where she goes soft and wet between her legs.

Fuck, I want to see it. I want to see her pussy. It’s suddenly all I can think about, all I can want or crave, just one glimpse, just a peek.

“I want to see your cunt,” I say hoarsely, lifting my head.

“My…cunt?” She says the word like she’s never said it out loud before.

“Yeah.” My voice is so ragged right now, so desperate, and fuck, I’ve never felt this frantic before. Like I’ll actually combust if I don’t get this one thing, this one small sight of her secret place.

She lets out a shaky breath, her hand dropping from my lapel to her skirt, which she slowly rucks up to her waist as I devour her lips once more, as I bury my face in her neck and kiss every sliver of skin exposed above her collar. I bite at her ear, at her jaw, my hand finding hers as it pulls her skirt up, so that I’m helping her do it, that we’re doing it together, this forbidden act, this forbidden revelation.

Her forbidden body.

That word, forbidden, spikes through my mind, bringing with it equal spikes of lust and fear. Because yes, it’s fucking hot that I shouldn’t be kissing her, I shouldn’t be begging to see her most secret place, my hand shouldn’t be covering hers as it slides up her thigh—but it’s also bad. Bad even for Sean Bell.

Bad, bad, bad.

 

 

 

Sinner (Priest, #2)Sinner (Priest, #2) by Sierra Simone
Tricia's rating: 5 of 5 iScream Cones

I am such a huge Father Bell fan!!! HUGE!! OMG that book will stay with me F O R E V E R!! Anddd then Sierra Simone writes a book about his brother....*THUD*

Soooooooooo....

Move over Father Bell...your brother Sean Bell is the new hottie in town!!! Ohhhh...well, don't worry Father Bell, I still love...LOVE you!!!! lol

Sean as at a party and he is bored to death, until he sees her. He then is like a panther zeroing in on his prey!

But... she is hard to read, plays a bit of cat and mouse. She gives him a run for his money. Women don't treat him like this, but he can tell she is quite young, he is more then double her age...but this doesn't stop him. She makes him lose all self control!!

They play a game of honesty, ohhhh a very dirty game of honesty. Ummm like make you squirm in your chair honesty. lol He finds out this is her last night out, she is having some fun before she starts her new job. But before he finds out her name, he has a family emergency and he had to leave the party and he can not stop thinking about this beautiful young woman.

Y'all, here I am telling you, turn down those air conditioners when you start reading Sinner!! Go ahead and get those fire extinguishers out cuz LAWD have mercy your Kindle will combust from all the H E A T this book is about to put off...lol There are parts of this book that will make you giggle out loud due to the funny as shit witty one liners!!!

I tell you that Sinner is such a fan-dam-tastic read!!! It's sooo much more than just some Sinning that will be going on..lol There is such a lovely underlying story going on as well that will grip at those heart stings. I am sooo in LOVE!!! I want more!!! I hope Sierra will write more...Pleasseee
I am down on my knees begging...lol

I gave Sinner 5 "Must Read of 2018" iScream Cones. I am sooo in love with Sierra Simone's Dirty Men and the Women that love them!!! xxoo Bravo Sierra...thank you for this fabulous book!!!


 

Sierra Simone is a former librarian who spent too much time reading romance novels at the information desk. She lives with her husband and family in Kansas City.

      

          

 

 

Author : #RosaTheScreamer

iScream, uScream, we all scream about our favorite books!

Comments are Closed